Zemsta Putina33 min
Fakt, że krytycy Putina nawet za granicą nie mogą czuć się bezpieczni, nie jest niczym nowym. Jednak teraz Kreml skupił się na nietypowej grupie opozycjonistów: gwiazdach rocka i popu. Dyplomaci otrzymali polecenie śledzenia rosyjskich muzyków. Zagłębiamy się w społeczność rosyjskich artystów na uchodźstwie między Azją a Europą.