Techno, Tik Tok i Covid15 min
W czasie lockdownu na TikToku narodziła się nowa fala twórców techno. Dziś zawłaszczają sobie nie tylko media społecznościowe, ale także imprezy w klubach, wprowadzając techno do mainstreamu i budząc niesmak weteranów rave’u.