Tracks Inside
During the Covid pandemic, techno went big online. Whether on TikTok, in the charts or analogue at raves: Generation-Z is addicted to raving. Tracks meets rapper Ski Aggu and DJs Tham and Alva and asks what all the hype means for the techno scene.