Track East
Łotwa, Litwa i Estonia to kraje, które bezpośrednio graniczą z Rosją. Wisi nad nimi widmo podobnego losu, który spotkał Ukrainę. Czy ich mieszkańcy i mieszkanki czują, że siedzą na tykającej bombie? Jak żyją w obliczu tego zagrożenia?