Baltic States: Life on the Edge32 min
Sharing a border with Russia, the atmosphere in Latvia, Lithuania and Estonia is tense. Nobody there is under any illusion: If Ukraine falls, the Baltic states will be next on Putin's hitlist. How do artists live with this ever-present threat?