Jak imprezować w Iranie18 min
W Iranie imprezowanie jest uważane za niemoralne, podobnie jak publiczne występy kobiet i zachodnia muzyka. Czy to znaczy, że to wszystko tam nie istnieje? Istnieje, ale trzeba wiedzieć, gdzie szukać! Odsłaniamy kulisy nocnego życia Iranu, a naszymi przewodnikami są lokalsi.