How to Party in Iran18 min
In Iran, parties are considered immoral, as are 'western' music and female artistic performances. Yet in secret, behind closed doors in Tehran or outside the borders of the Islamic Republic, it is still possible to party properly. Tracks meets those artists who are keeping the Iranian party spirit alive, whatever it takes.