Gen ZAre they really so different?
Gen Z are climate-conscious and overly sensitive. Gen X are searching for the meaning of life. While Millennials prefer to live in the moment. And Baby Boomers live to work. But how many of these clichés are actually true? How different are the generations really? We got people of all ages together to talk about social issues, the climate, media consumption and the world of work in order to find out.