Pokolenie Z: jacy są naprawdę?
Wszyscy mówią o pokoleniu Z, ale nikt tak naprawdę nie wie, jakie ono jest. Uzależnieni od telefonów, ale jednocześnie krytyczni wobec technologii? Zatroskani o klimat, lecz uwikłani w konsumpcję? Ambitni, ale sprzeciwiający się wyzyskowi na rynku pracy? Spotkamy się z przedstawicielami i przedstawicielkami młodego pokolenia, by sprawdzić, jacy są naprawdę.