The many faces of Europe
Individuality and the pursuit of self-realisation play a major role in our modern society. At the same time, we draw on an almost inexhaustible supply of traditions and thought patterns that have left a lasting mark on our value system. How does the individual find his or her place here? What is luxury, what is necessity? And what happens when things don't work out the way our performance-oriented society expects them to?