Fine promises
Come with us on a road trip around Belgium to meet everyday people and hear about what keeps them up at night and gets them up in the morning – from farmers to beauticians, teachers to climate activists, school pupils to bus drivers. This is a fascinating look at the daily lives and the dreams and aspirations of Belgians, and how these influence their expectations of politics and democracy.