The DolomitesSummer in the Italian Alps
The Dolomites, the breathtaking mountains of northern Italy, are a UNESCO World Heritage Site, rising majestically from lush green valleys up to towering peaks. Popular with nature lovers, they also offer a unique cuisine and Alpine way of life.