Rebels of the mountain40 years of snowboarding culture
"We wanted to be wild, to rebel and party..." Take a ride through four decades of snowboarding history and culture with journalist and boarding devotee, Arthur Honegger. Hear the stories of the punks and pioneers who shaped the sport that changed the mountains, and revolutionised the entire winter sports scene. But is the rebellious spirit of those early years still alive today?