Urban Agriculture
When you think urban gardens and vegetable patches, you might think locally produced food and self-sufficient cities, but feeding a whole city with just a few rooftop vegetable gardens was never going to be likely. So why are more and more of them springing up? Could these green spaces also be used for education, therapy and social integration? Laetitia Limmois investigates.