Liban: ucieczka w cieniu bomb
Pod koniec listopada 2024 roku, koalicja różnych odłamów antyassadowskiej opozycji weszła do Aleppo, drugiego pod względem wielkości miasta Syrii. Kilka dni później upadły rządy klanu Assadów, trwające nieprzerwanie od ponad 50 lat.