Royal Republic
Szwedzki zespół Royal Republic zachwyca porywającą mieszanką rocka, garage punka i elementów funku. Znani z chwytliwych piosenek, pełnych humoru tekstów i energetycznych występów na żywo, zdobyli fanów na całym świecie. Podczas Summer Breeze 2025 zapewniają iście dynamiczny show.