Judas Priest - Hellfest 2025Jinjer
Jinjer to metalowa sensacja eksportowa z Ukrainy. Ze swoją charyzmatyczną liderką Tatianą Shmayluk, zespół zachwyca publiczność na całym świecie swoim progresywnym groove metalem. Również na Hellfeście.