Abbath Doom Occulta
Legendarny Olve "Abbath" Eikemo (znany także jako Abbath Doom Occulta) powraca do korzeni na Hellfeście, aby zachwycić fanów black metalu potężnie mrocznymi hitami zespołu Immortal na Temple Stage.