Last Train
Pochodzący z Alzacji zespół słynie z mocnych występów na żywo i nieokiełznanej energii. Są ucieleśnieniem odrodzenia europejskiego indie rocka, a to, co ich wyróżnia, to elektryzująca moc na scenie, czego dowodem był ich występ na Hellfest 2025. W czasach, gdy rock jest przez niektórych uznawany za konający, Last Train udowadnia, że wciąż może ekscytować i poruszać z rzadką intensywnością.