Landmvrks
Założony w 2014 r. w Marsylii zespół Landmvrks szybko stał się jednym z liderów europejskiej sceny metalcore. Łączą potężne riffy, ultra-efektywne breakdowny i chwytliwe refreny, a ich występy na żywo są wybuchowe, a ich przekaz szczery.