Bunt i posłuszeństwo w Ameryce Trumpa35 min
Podczas pierwszej kadencji Donalda Trumpa, środowisko artystyczne jednogłośne krytykowało politykę amerykańskiego prezydenta. Osiem lat później jest zupełnie inaczej, po stronie Trumpa stają nawet jego niegdysiejsi najwięksi krytycy, jak Snoop Dogg czy M.I.A. Oporu należy szukać gdzie indziej - na uniwersytetach i wśród lokalnych, niezależnych artystów. Pomoc przychodzi także z zagranicy, w postaci rosyjskiego, wywrotowego kolekktywu Pussy Riot, który właśnie objeżdża amerykańskie miasta.