Artiști sub Trump: capete plecate sau nesupunere?
În Statele Unite, lumea culturală reacționează critic la politica lui Trump. Actrița Katjana Gerz denunță foști opozanți care, precum Snoop Dogg, s-au alăturat brusc mișcării „Make America Great Again”. Derapajele autoritare stârnesc îngrijorare în rândul colectivului Pussy Riot, care se declară surprins de lipsa de rezistență. În același timp, universitățile se confruntă cu presiuni tot mai mari.