Re: Przymusowa sterylizacja
W dwunastu krajach UE kobiety z niepełnosprawnościami wciąż mogą być poddawane sterylizacji bez ich zgody. Autystyczna aktywistka Sara Rocha walczy o wprowadzenie prawnego zakazu tej praktyki w Portugalii. Współpracuje z osobami doświadczającymi tego problemu w całej Europie, by uwidocznić ten często przemilczany temat. Tymczasem projekt mieszkaniowy w Berlinie udowadnia, że rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością może być możliwe i pełne sukcesów.