Re: Force Sterilisation
In twelve EU countries, women with disabilities can still be sterilised without their consent. Sara Rocha is autistic and raises awareness about this issue and is fighting for a legal ban in her native Portugal. A housing project in Berlin shows how parenthood with a disability can be a success.