Cieśnina Gibraltarska: między Europą a Afryką
Cieśnina Gibraltarska to teatr polityczny na styku dwóch kontynentów, trzech krajów i dwóch oceanów. To tam jak w soczewce skupiają się interesy kilku ważnych graczy, którzy do osiągnięcia swych celów wykorzystują wymianę handlową, manewry wojskowe i przerzuty migrantów.