Bruno de Sá
Bruno de Sá prezentuje swój oszałamiający talent w recitalu poświęconym mniej znanym operom Carusa i Alessandriego, a także ariom Mozarta, oczarowując publiczność i prowadząc ją przez swój niezwykły muzyczny wszechświat. Towarzyszy mu Wrocławska Orkiestra Barokowa pod batutą Jarosława Thiela.