Bruno de Sá
Brazilian sopranist Bruno de Sá brings his unique voice to the stage accompanied by the Wroclaw Baroque Orchestra, featuring extracts from lesser-known operas by Luigi Caruso and Felice Alessandri, as well as arias by Mozart.