Supermoce śliny4 min
Czy nasza ślina ma ukryte supermoce ? Czy rodzic może oblizać smoczek, który spadł dziecku na ziemię? Albo wycierać mu twarz obślinioną chusteczką, lub napluć na plamę na bluzce? Pomijając, że to dość obrzydliwe, z naukowego punktu widzenia ma to sens!