How to Die Clever
Is it a good idea to use your saliva to clean things? Like a dummy that fell on the floor, or a stain on a table? How about washing Timothée Chalamet’s sandy face in Dune? Scientifically speaking, given the composition of saliva, it’s actually not such a bad idea.