Chcesz przetrwać? Pamiętaj o...kupie!4 min
O tym, że pomysłowość ludzka nie zna granic, świadczą choćby stare inuickie opowieści. Według nich - w arktycznych warunkach - narzędzia, takie jak noże, można zrobić nawet z g*wna. I to dosłownie! Naukowcy, jak to oni, postanowili to sprawdzić!