Włochate owady4 min
Są naukowcy, którzy nie tylko policzyli, że mól ubraniowy ma 3 mln włosków, ale również zbadali częstotliwość z jaką pielęgnuje tę swoją plerezę! I na to idą nasze podatki?! Na szczęście, te z pozoru bzdurne badania okazują się bardzo przydatne, np. dla… NASA.