How to Die Clever
There are researchers who have not only counted the 3 million tiny hairs found on a moth, but who have also studied how often they clean their fur. If it were up to Nathanaël, we’d put an end to pointless studies like these. Luckily Professor Moustache is there to prove him wrong and show him how the scientists behind this researched ended up helping NASA.