Dwa lata wojny33 min
Dosłownie wszystkie zmieniło się w Ukrainie przez te dwa lata wojny. Gwiazdy pop stały się ambasadorami pokoju, a influencerzy reporterami. Ludzie musieli nauczyć się żyć w nowych warunkach, w których niepewność i strach o bliskich mieszają się z nadzieją. Spotykamy się z Ukraińcami i Ukrainkami, by porozmawiać o minionych 2 latach, a następnie przyglądamy się sytuacji w Rosji, gdzie protesty przeciwko wojnie są coraz surowiej karane.