Re: Moda na whisky na wyspie Islay
Szkocka wyspa Islay to mekka miłośników i miłośniczek whisky. Na tym niewielkim skrawku lądu w archipelagu Hebrydów Wewnętrznych znajduje się dziewięć światowej sławy destylarni. Jednak jest też inna, ciemniejsza, strona tej popularności: turyści zajmują wszystkie domy i osoby pracujące w destylarniach przez większość roku nie mogą znaleźć mieszkań.