Re: Whisky Boom on Islay
The Scottish island of Islay is a dream destination for whisky lovers: nine world-renowned distilleries call this small piece of land home. But with such a boom in whisky production on Islay, workers struggle to find somewhere to live and the local infrastructure is overloaded. Is the island a victim of its own success?