Francja: Dzieci Calais25 min
Francuskie miasto Calais to morze namiotów i miejsce, z którego migranci i migrantki próbują się dostać do Wielkiej Brytanii. Za wszelką cenę, często za cenę życia. Wśród nich są dzieci, które nie mają taryfy ulgowej w tułaczce. Wraz z rodzicami, a często same, wsiadają na dmuchane pontony i mają nadzieję, że uda im się dotrzeć tam, gdzie – jak wierzą – czeka je lepsze życie. Film z lektorem.