Burkina Faso: Wojna ze szkołą
Diwa, jej młodszy brat i mały kuzyn mieszkają teraz pod ochroną organizacji pozarządowej PREDA w regionie Olongapo, na zachód od stolicy Manili. Założycielem PREDA jest 79-letni pastor Shay Cullen, który mieszka tu od prawie 50 lat. To śledztwo powstała we współpracy z francuskim dziennikiem Le Monde.