Norwegia: a przed maturą chodziliśmy na imprezy31 min
Młodzi Norwegowie od 120 lat organizują „russetid” czterotygodniowy imprezowy maraton trwający od połowy kwietnia do 17 maja. Niektórzy wynajmują specjalne autobusy, którymi przez cały miesiąc jeżdżą z imprezy na imprezę. Alkohol leje się strumieniami, nastolatki mają nieprzyzwoite zadania do wypełnienia. Choć to długa tradycja, norweski rząd stara się ją choć trochę ograniczyć.