42- Odpowiedź na prawie wszystko
W przeciwieństwie do większości dużych kręgowców człowiek przetrwał ostatnie zlodowacenie, a potem pandemie, które w rekordowym czasie zdziesiątkowały połowę Europy. Czy kryzysy i katastrofy są naturalną częścią cyklu istnienia na Ziemi? Czy można się w nich dopatrywać sensu?