Życiodajna gleba
Na ile bydło jest faktycznie szkodliwe dla powietrza, wody i gleby? Elisabeth z Dolnej Saksonii uważa swoje krowy za prawdziwe ratowniczki klimatu. Natomiast w Anglii Mark przeprowadza eksperyment, by sprawdzić, czy jego owce wpuszczone na pole pszenicy zwiększą jego zyski.