Psycho
Noc to odpoczynek? Nie dla wszystkich. Angel w rozpaczy trafiła do kliniki leczenia zaburzeń snu, Silvia zasnęła za kierownicą, a Sandra wykorzystuje swoje doświadczenie z bezsennością, by pomóc innym dobrze spać. Maud porzuciła natomiast wysiłki i zaczęła twórczo wykorzystywać nieprzespane noce.