Psyche
Insomnia affects people from all walks of life. Angel turns to a sleep clinic in desperation, and Silvia realises that she must relearn how to sleep at night after falling asleep at the wheel. Sandra could no longer sleep after losing a loved one and now makes ASMR videos to help other insomniacs, while Maud gave up trying and instead uses her nights to work on creative projects.