Kierowca z Buczy
Na południowym krańcu Nowego Jorku członkowie Federacji Czarnych Kowbojów próbują utrzymać przy życiu wymazaną, lub po prostu zapomnianą, część amerykańskiej historii. Bo bez nich nie byłoby Dzikiego Zachodu.