Afganistan: Z Kabulu na Igrzyska Olimpijskie31 min
Gdy poznaliśmy ją w Kabulu w 2015 roku, 18-letnia Masomah Alizada trenowała już w kobiecej drużynie kolarskiej. Ze względu na zagrożenie atakiem talibów musiała wraz z rodzina opuścić Afganistan i od 4 lat mieszkała jako uchodźczyni we Francji. Tam kontynuowała treningi, które zaprowadziły ją aż do Igrzysk Olimpijskich w Tokio.