Na pierwszy rzut oka Coconut School w Kambodży wygląda jak każda inna szkoła. Tyle że tu ważne miejsce zajmuje recycling. Plastikowe butelki pełnią funkcję siatki w bramce, stare opony tworzą plac zabaw i ściany szkoły. Z puszek i kolorowych nakrętek powstają kolorowe dzieła sztuki, a plastikowe kanistry służą za szkolne szafki. Wszystko znajduje tu swoje zastosowanie.