Colifata: Radio w szpitalu psychiatrycznym25 min
Jesteśmy w radiu La Colifata w Szpitalu Psychiatrycznym Borda, w Buenos Aires. Ta jedyna w swoim rodzaju stacja radiowa jest obsługiwana przez pacjentów i pacjentki. Od 30 lat w każdą sobotę nadaje ze szpitalnych ogrodów i zaprasza wszystkich do udziału. Rozmawiamy tam z ludźmi La Colifaty, którzy sprzeciwiają się demonizacji chorób psychicznych i marginalizacji chorych.