Indie: żywe mosty Meghalaya25 min
Mieszkańcy indyjskiego stanu Meghalaya zaczęli budować mosty z korzeni drzew już ponad 500 lat temu. Nazywają je „żywymi mostami” lub „mostami korzeniowymi”. Są niezbędne do przekraczania rzek, łączą ze sobą wioski i umożliwiają rolnikom sprzedaż plonów.