Indie: wojna szczepionkowa25 min
Zapalenie płuc to choroba dotykająca nie jednego noworodka. W wielu przypadkach bywa śmiertelna. Szczepionka może uratować życie, jednak jej cena zniechęca do szczepień nie jednego rodzica.