Kongo: droga do gwiazd25 min
W Demokratycznej Republice Konga, z dala od zgiełku stolicy, znajduje się mała furtka do kosmosu. Nasi lokalni przewodnicy zabrali nas tam, by pokazać jak działa gwiezdna baza DIY: kompleks startowy rakiet. Zamieszkują ją marzyciele, którym, pomimo skromnych środków, w ciągu 10 lat udało się wystrzelić pięć rakiet i przyciągnąć uwagę sponsorów.