DR Congo's Space Man25 min
In 10 years, Jean-Patrice Keka and his team have succeeded in getting five rockets off the ground with varying degrees of success. This 'Made in Africa' space programme is one-of-a-kind and proof of what can be achieved by one engineer with a bold dream: to become the first African in space.